گلچین مطالب سراسر وب

&

بازدید رئیس سازمان بازرسی کشور از بندر امام خمینی(ره) / منازل مردم از امکانات اولیه محروم است! + فیلم


 

 

  • بازدید رئیس سازمان بازرسی کشور از بندر امام خمینی(ره) / منازل مردم از امکانات اولیه محروم است! + فیلم

    به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حسن درویشیان، رئیس سازمان بازرسی کل کشور روز گذشته، 17 آذرماه با دستور رئیس قوه قضائیه به منظور بررسی مشکلات شبکه فاضلاب وارد استان خوزستان شد و صبح امروز به بندر امام خمینی (ره) عزیمت کرد.


    بر این اساس، رئیس سازمان بازرسی کل کشور به بازدید از مناطق آسیب دیده از آبگرفتگی شهر بندر امام خمینی (ره) پرداخت و در جریان این سفر گفت: اینکه با وجود منطقه اقتصادی، بندر و فعالیت پتروشیمی‌ها در استان خوزستان، منازل مردم شهرستان بندر ماهشهر و شهر بندر امام خمینی (ره)، از امکانات اولیه زندگی محروم است، اسفناک است.

    فوری//بازدید رئیس سازمان بازرسی کشور از بندر امام خمینی (ره) / منازل مردم از امکانات اولیه محروم است! + فیلم


    حجت الاسلام درویشیان افزود: مردم، مشکلاتی از جمله نبود ساختار و زیر ساخت‌های مناسب شهری، دغدغه اشتغال و فاضلاب را مطرح کردند که حتماً در جلسه‌ای که پس از بازدید، با مسئولان شهرستان برگزار می‌کنیم، این موضوعات بررسی می‌شود تا اگر در شهرستان قابل حل بود، پیگیری و مسائلی که نیاز به ورود دستگاه‌های ملی است نیز، از همان طریق پیگیری شود.


    نماینده رئیس قوه قضائیه تاکید کرد: حق مردم نیست که با این وضعیت زندگی کنند. همانگونه که شهردار بندر امام خمینی و یکی از شهرداران اهواز برکنار شدند و رئیس آبفا بندر امام خمینی نیز در بازداشت است، با تمام مقصران شرایط ایجاد شده، برخورد خواهد شد.

    فوری//بازدید رئیس سازمان بازرسی کشور از بندر امام خمینی (ره) / منازل مردم از امکانات اولیه محروم است! + فیلم


    در حاشیه این بازدید، جمعی از اهالی بندر امام خمینی (ره) ضمن بیان گلایه‌های خود از وضعیت فاضلاب منطقه، به درد و دل با حجت الاسلام درویشیان پرداختند.