گلچین مطالب سراسر وب

نظر
&

طرح «حلقه‌های معرفت» در مدرسه قرآنی زندان یزد اجرا شد


 

 

  • طرح «حلقه‌های معرفت» در مدرسه قرآنی زندان یزد اجرا شد

    حلقه‌های معرفت در مدرسه قرآنی زندان یزد برپا شدحجت‌الاسلام محمدمهدی گلوردی، مدیر مدرسه قرآنی مشکات زندان مرکزی یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد اظهار کرد: طرح «حلقه‌های معرفت» با تلاش دارالقرآن اداره فرهنگی و تربیتی زندان مرکزی یزد و همت مدرسه قرآنی این زندان ویژه مددجویان این مدرسه برگزار شد.

    وی با اشاره به اینکه این طرح با حضور حجت‌الاسلام زکی‌زاده، شمس‌الدینی و طباطبایی اساتید حوزه و دانشگاه برگزار شد، هدف از برگزاری این حلقه را آشنایی مددجویان با سیره اهل بیت (ع) و مسائل و موضوعات قرآنی و عقیدتی دانست.

    مدیر مدرسه قرآنی مشکات زندان مرکزی یزد تصریح کرد: این طرح با استقبال مددجویان مواجه شد و با هدایت روحانیون به زودی در سایر اندرزگاه‌ها نیز برگزار خواهد شد.

    همچنین طرح «حدیث زندگی» با هدف حفظ حکمت‌های نهج‌البلاغه ویژه مددجویان کانون اصلاح و تربیت یزد اجرایی شد که شهمیر صاحبی، رییس کانون اصلاح و تربیت یزد در این زمینه گفت: از آنجایی که در نهج البلاغه صنایع ادبی مثل تشبیه، استعاره، مجاز، کنایه و…در کلام امام بسیار آمده و اینکه گاه کلمات خاص و گاهی ثقیل و سنگین در کلام امام بیان شده که البته جذاب و شیرین است، لذا لازم است قبل از حفظ هر قسمت به مطالعه آن بپردازیم تا از حفظ آن لذت وافی ببریم لذا این طرح در این کانون مورد توجه قرار گرفت.


    انتهای پیام